DESIGN DRIVEN INNOVATION FOR THE GREAT RESET
Alessandro Manetti, CEO de IED España
Pandemia osteko panorama honetan giza eta gizarte bizitzaren sektore guztietako ziurgabetasun lausoa da ezaugarri nagusia.
Analista batzuek globalizazioaren osteko garai gisa definitzen duten arorako bizitza eta kontsumo estilo berriek produktuak, espazioak, zerbitzuak eta business model ereduak birdiseinatzea eskatzen dute, baita gure planetaren elkarrekintza sozial eta ekonomikoaren sistema osatzen duen elementu mota oro ere.
Paradigma global berriak hartu behar dira kontuan, diseinatzaileen belaunaldi berri bati lurralde arinetan nabigatzea ahalbidetuko dien mapa holistikoaren barruan, konplexutasuna ulertu eta ekarpena egin ahal izatea ahalbidetuko diena diseinuaren mikrodimentsioaren bitartez pandemia osteko erronka berriei erantzun eraginkorra eman ahal izateko.
Adibide berri batzuk aztertuko dira, azaltzeko diseinuak eta botere berritzaileak nola ari diren zenbait produktu, espazio eta zerbitzu berridaztean, pertsonen bizitza hobetzeko eta beharrizan berriei erantzuteko, enpresarentzat balio bereizgarria izatea ahaztu gabe.
Hitzaldia online egingo da.